Z przyjemnością informujemy Państwa, że na mocy porozumienia zawartego pomiędzy Gminą Iwanowice a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie od 20 maja 2021 roku rusza Gminny punkt konsultacyjny programu Czyste Powietrze.
W ramach punktu konsultacyjnego pracownicy Gminy Iwanowice będą świadczyć pomoc w wypełnieniu i złożeniu wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność w rządowym programie Czyste Powietrze.
Dla kogo?
Program Czyste Powietrze skierowany jest dla:
właścicieli lub współwłaścicieli jednorodzinnych budynków mieszkalnych, lub wydzielonych w budynkach jednorodzinnych lokali mieszkalnych z wyodrębnioną księgą wieczystą.
W ramach programu możemy się starać o dofinansowanie wymiany starych i nieefektywnych źródeł ciepła na paliwo stałe na nowoczesne źródła ciepła, oraz wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku.
Dotacja może wynosić do 30 000,00 zł dla podstawowego poziomu dofinansowania i 37 000,00 zł dla podwyższonego poziomu dofinansowania.
Podstawowe warunki programu:
Beneficjenci to osoby fizyczne, które łącznie spełniają następujące warunki:
są właścicielami/współwłaścicielami budynku mieszkalnego jednorodzinnego lub wydzielonego w budynku jednorodzinnym lokalu mieszkalnego z wyodrębnioną księgą wieczystą,
roczny dochód nie przekracza 100 tys. (poziom podstawowy)
przeciętny miesięczny dochód na jednego członka ich gospodarstwa domowego nie przekracza kwoty:
1 400,00 zł w gospodarstwie wieloosobowym (dotyczy podwyższonego poziomu dofinansowania),
1 960,00 zł w gospodarstwie jednoosobowym (dotyczy podwyższonego poziomu dofinansowania).
Skorzystaj z dofinansowania i skontaktuj się z Ekodoradcą
Tel: 797 016 658 – Poniedziałki w godz. 12:00-17:00,
Czwartki w godz. 11:00-16:00
Mail: czystepowietrze@iwanowice.pl
Składanie wniosków jest możliwe po wcześniejszym umówieniu się.
Zachęcamy do zadawania pytań. Linki dotyczące projektu:
1. https://czystepowietrze.gov.pl/wez-dofinansowanie/?fbclid=IwAR0M8ixd6NGB-_xj3BEJ6bKbHG8crj9JOO15PUGbA3D50p3qj37ch7xHpU8
2. https://portal.wfos.krakow.pl/wymagana-dokumentacja?fbclid=IwAR2_QN4bdhbZDUl0sW25xMLA3YxD9ioNuW4WYISjzKrNnEd2Ieu3CVS-kqU